ארכיון: סדנת שיווק

מסכמים עניינים. סיכום סדנת הדיגיטל – מתחילים לבצע

סדנת השיווק הדיגיטלי די הסתיימה, שלב העשייה הגיעה סיכום קצר של 10 השלבים לשיווק דיגיטלי מצליח: מיתוג העסק בדיגיטל. מה הסיכוי שתצליחו לגרום לאנשים לעצור ולהישאר באתר, בדף העסקי, או בכל פלטפורמה דיגיטלית בה העסק שלכם פעיל? התשובה היא רק מיתוג. השקיעו מחשבה בתחילת הדרך על האופן בו תמתגו את עצמכם. אסור לכם להיות 'עוד …

מסכמים עניינים. סיכום סדנת הדיגיטל – מתחילים לבצע לקריאה »

אוטומציות – הוכחת מקצוענות דיגיטלית מול הלקוח

אוטומציות עסקיות גלגל המוטיבציה של העסק מה זה בכלל אוטומציה? מי המציא אותו? ולמה הוא חשוב היום לכל עסק שמשווק את עצמו בדגיטל? המונח אוטומציה מתאר תהליך ביצוע אוטומטי המתרחש בכל פעם מחדש וללא מגע יד אדם. הוא נולד עם המצאתם של מכונות התעשייה. כשמכונה אחת החליפה עשרות זוגות ידיים עובדות והכפילה את התפוקה בעשרות …

אוטומציות – הוכחת מקצוענות דיגיטלית מול הלקוח לקריאה »

שיווק תוכן באתרי חדשות בפלטפורמות אאוטבריין וטאבולה

רוצים להופיע באתרי חדשות? תחשבו טאבולה עדכון – בתאריך 3/10/19 התמזגו 2 החברות, כשטאבולה רוכשת את אאוטבריין. המטרה היא להפוך לגוף פרסומי ענק שיתחרה בגוגל ופייסבוק. מכירים את הפרסומות האלה באתרי החדשות? כן, כן, אלו שנראות ממש כמו כתבות מידע רגילות, אבל ברגע שתלחצו עליהם אתם עוברים לקריאת כתבת מידע באתר של המפרסם. בדרך כלל …

שיווק תוכן באתרי חדשות בפלטפורמות אאוטבריין וטאבולה לקריאה »

שיווק באמצעות וידאו

שיווק בוידאו ההיכרות המקיפה ביותר עם העסק זה התחיל כשמצאתי את הסרטון ההוא ביוטיוב. לפני הסרטון המבוקש התנגן סרטון פרסומת. בסרטון הופיעו זוג קוסמים מאיכנשהוא בארה"ב והציגו קסמים מבריקים, העלימו ויצרו קלפים יש מאין, הבריחו שפנים ויונים לכובע קוסמים רחב ממדים, והקסימו אותי [תרתי משמע] ביכולות שלהם. אחרי עשרות שנים בהם הופיעו, החליטו זוג הקוסמים …

שיווק באמצעות וידאו לקריאה »

שיווק ברשתות החברתיות ובניית קהילת לקוחות

שיווק עקבי בפייסבוק ובאינסטגרם בקטע של חברות הרשתות החברתיות תופסות חלק גדול מסדר היום שלי, בקטע עסקי כמובן. אז נכון שפייסבוק, אינסטגרם ודומיהן עוררו אי אלו יצרים אנושיים רדומים, ואפשרו למציצנות האנושית להמריא לגבהים חדשים. נכון שתראו ראשים רבים תקועים במסך המעצבן הזה שעות רבות, וגוללים את כל הגיגי הבטלה של אלפי החברים שלהם. נגיד …

שיווק ברשתות החברתיות ובניית קהילת לקוחות לקריאה »

קידום אורגני – כך תשכנעו את מנועי החיפוש להציג אתכם ראשונים

מי נתן לגוגל את הזכות לבחור את האתר של המתחרה?   דיברנו על האפשרות לפרסם את האתר בתשלום במערכת החיפוש של גוגל, [ראו קידום ממומן בגוגל]. קידום אורגני הוא האפשרות השנייה, הארוכה בתחילתה אך המניבה מאד בסופה, בה לא תצטרכו יותר לשלם כסף על פרסום. מתי גוגל יציג את האתר שלי בחינם בראש תוצאות החיפוש? …

קידום אורגני – כך תשכנעו את מנועי החיפוש להציג אתכם ראשונים לקריאה »

שיווק ממומן בגוגל: מחפשים אותך – תענה. איך בונים קמפיין בגוגל?

להציג את האתר לגולשים גם אם הוא עלה היום. החלק הזה בסדנה סוקר את האפשרות שיש במערכת הפרסום הממומן של גוגל. מתוך תקווה שגם אתם תדעו מהי הדרך הטובה ביותר עבורכם להביא לקוחות ממערכת הפרסום של גוגל. משלמים לגוגל כדי שגולשים ילחצו עלינו כשאנחנו מחפשים מונח במנוע החיפוש של גוגל ארבעת התוצאות הראשונות יהיו בדרך …

שיווק ממומן בגוגל: מחפשים אותך – תענה. איך בונים קמפיין בגוגל? לקריאה »

כל הסודות על משפכים שיווקיים שהלקוח יאהב

פאנל שיווקי קחו את הלקוח שלכם לטיול היכרות "הבאתי לאחרונה מוצר מהפכני לארץ, שעון ספורט – מגע, והוא עולה רק 670 ש"ח. מעוניינים לקנות?" אני יכול לשמוע את הקול המהדהד בראשכם. מי זה הבנאדם הזה? ומה הוא רוצה? קחו אותו ממני. ובכן ככה לא משווקים. כך רק תגרמו לגולשים לחפש בקדחתנות את הכפתור ההוא שיוציא …

כל הסודות על משפכים שיווקיים שהלקוח יאהב לקריאה »

אסטרטגיית תוכן דיגיטלית

עבר הזמן שאנשים האמינו לפרסומות רק בגלל שהם היו שם. בעולם טכנולוגי סטייל 2020 תהיו בטוחים שמי שיקנה ממכם חקר היטב מי ומה אתם, ואם הוא פונה אליכם זה גם בגלל שהוא הבין גם למה אתם. הדרך הקלה ביותר להוכיח שאנחנו ראויים היא על ידי תוכן מעולה

מיתוג דיגיטלי – מה אתם מתכוונים לעשות כדי שאנשים יזכרו אתכם?

תספרו עד חמש. וברוכים הבאים לעולם המיתוג הדיגיטלי יש לכם מספר שניות לגרום לגולש להישאר באתר שלכם. המומחים הפסימיים אומרים שהזמן עומד על 3 שניות. האופטימיים טוענים שזה יכול לטפס עד 5 שניות. הסיבה שתגרום לאנשים להישאר אצלכם נקראת מיתוג. חשבו על זה, מרחבי האינטרנט כוללים  1.2 מיליארד אתרים. מיליארדי דפי נחיתה [יצא לי לראות …

מיתוג דיגיטלי – מה אתם מתכוונים לעשות כדי שאנשים יזכרו אתכם? לקריאה »