אסטרטגיית שיווק

שיווק דיגיטלי פסיכולוגי

מתקשים לשווק לרגשות של קהל היעד? קבלו כמה טריקים פסיכולוגיים ליישום מיידי

מה גורם לצרכן הממוצע לרכוש מוצר? החלק השני מפרט לכם את כל הטכניקות הפסיכולוגיות בתהליכי השיווק. אנחנו מתקשים לשים לב כמה זה עובד עלינו, אך אחרי שתקראו את המאמר תבינו כמה אנו מושפעים מהם במשפך הרכישה. לקרוא להפנים וליישם.

איך משדרים ללקוח שהוא הולך להרוויח? קבלו 10 אופציות לשווק את זה נכון

פסיכולוגיה שיווקית מדברת המון על המסר שאנחנו מעבירים ללקוח במפגש הראשון. מכלול המסרים חייב לכלול מסר של רווח פוטנציאלי לאחר הרכישה. המאמר הבא סוקר עשרה אפשרויות שונות להעברת מסר שכל כולו רווח ללקוח.

יודעים להעביר מסר שיווקי? קבלו 10 טיפים לעשות את זה נכון

כל עסק חייב שוק קונים יציב. אם אתם מעוניינים קהל לקוחות איכותי תצטרכו להתאים את המילים, הממשק, והפלטפורמה בה הלקוחות נחשפים לתכנים ולמסרים השיווקיים של המותג. ככה תעבירו את המסרים השיווקים ברמת חווית לקוח.

אילו סטנדרטים שיווקיים משפיעים על חושי הצריכה?

פסיכולוגית השיווק התחילה לפלס דרך בתחילת המאה העשרים. חוקרים אמריקנים ואירופאים מצאו את המודרניזציה כר נרחב למחקרי צריכה, ובדקו את מניעי הצריכה של אזרחים מן השורה. דבר אחד בטוח השכל הרציונלי לא משחק תפקיד ראשי שם.

כך גרם המותג גו פרו למיליוני צעירים לשתף חוויות ולשווק, על הדרך, את החברה עצמה

מותג אינו בגד, אוכל, או מוצר שימושי. מותג הוא סמל. זמרים חדשניים נחשבים למותג, פוליטיקאים מיומנים בונים סביב עצמם הילה פלאית של מותג. התואר ממשיך וחל על כל מי ומה אי שם שחוללו פריצת דרך ושינוי מחשבתי בקו החיים שלנו.