שונא להיות תלוי. שיווק בכמה שיותר נכסים דיגיטליים – משתלם.
נכס דיגיטלי לא שונה מנכס רגיל. התפקיד של בעל עסק הוא לשלב תכנים, לחדש, לייפות, ולהמציא מחדש את הנראות של העסק בפלטפורמה הדיגיטלית על שלל ענפיה. ככל שההשקעה תגדל הפירות יהיו מתוקים יותר.
נכס דיגיטלי לא שונה מנכס רגיל. התפקיד של בעל עסק הוא לשלב תכנים, לחדש, לייפות, ולהמציא מחדש את הנראות של העסק בפלטפורמה הדיגיטלית על שלל ענפיה. ככל שההשקעה תגדל הפירות יהיו מתוקים יותר.
אם תשקיעו בקידום אורגני לאתר יכול להיות שהאתר יגיע למקומות הראשונים בחיפוש 'צימרים בקרית שמונה', וכבר לא תשלמו עבור כל כניסה לאתר [או קליק]. אבל מאיפה מתחילים? הכנתי לכם צ'קליסט בסיסי בשביל ההתחלה.
החלק הזה בסדנה סוקר את האפשרות שיש במערכת הפרסום הממומן של גוגל. מתוך תקווה שגם אתם תדעו מהי הדרך הטובה ביותר עבורכם להביא לקוחות ממערכת הפרסום של גוגל.
מותג אינו מוצר. מותג הוא סמל. זמרים חדשניים נחשבים למותג, פוליטיקאים מיומנים בונים סביב עצמם הילה ממותגת. התואר ממשיך וחל על כל מי ומה אי שם שחוללו פריצת דרך ושינוי מחשבתי בקו החיים שלנו.
ג'ף בזוס, ממציא אמזון, הוא האיש העשיר ביותר בעולם כעת, המוערך ב 110 מיליארד דולר. מה גרם לכך? האם מדובר בעוד אתר מסחר או בחזון עסקי יחיד במינו שהרשים את הלקוחות? ומה זה מלמד אותנו?
מה גורם לצרכן הממוצע לרכוש מוצר? אנחנו מתקשים לשים לב כמה אנו מושפעים מטכניקות שיווק, אך אחרי שתקראו את המאמר תבינו איך ליישם זה אצלכם בעסק.
כל עסק חייב שוק קונים יציב. אם אתם מעוניינים קהל לקוחות איכותי תצטרכו להתאים את המילים, הממשק, והפלטפורמה בה הלקוחות נחשפים לתכנים ולמסרים השיווקיים של המותג. ככה תעבירו את המסרים השיווקים ברמת חווית לקוח.
פסיכולוגיה שיווקית מדברת המון על המסר שאנחנו מעבירים ללקוח במפגש הראשון. מכלול המסרים חייב לכלול מסר של רווח פוטנציאלי לאחר הרכישה. המאמר הבא סוקר עשרה אפשרויות שונות להעברת מסר שכל כולו רווח ללקוח.
הירשמו ותיהנו מהדרכות עשירות, הרצאות מקצועיות ומידע עדכני שיקחו אתכם קדימה בשיווק הדיגיטלי של העסק.
רק לבחור את האתר שהכי נכון לעסק. ואנחנו כבר חוזרים אליך עם תוכנית לבניית תשתית עסקית בדיגיטל.